OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO SPRZĄTACZKI
Dyrektor Zespołu Szkół w Przesmykach ogłasza nabór na stanowisko sprzątaczki w Zespole Szkół w Przesmykach.
Wymiar etatu: pełny etat, na czas określony.
Zakres obowiązków:
- Utrzymywanie czystości w przydzielonych pomieszczeniach szkolnych (sale lekcyjne, korytarze, toalety, pokoje administracyjne itp.),
- Dbanie o czystość otoczenia szkoły,
- Dezynfekcja powierzchni zgodnie z obowiązującymi zasadami sanitarnymi,
- Współpraca z personelem szkoły w zakresie bieżących potrzeb porządkowych.
Wymagania:
- Sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Dobry stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy fizycznej,
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Dokumenty aplikacyjne:
- CV,
- Krótkie podanie o pracę,
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (RODO).
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół w Przesmykach od 8:00-15:00 do dnia 04.08. 2025 r. w zamkniętej kopercie opisanej następująco:
- Imię i nazwisko kandydata.
- Nabór na stanowisko sprzątaczki
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Klauzula Informacyjna – dla zatrudnionego pracownika
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej RODO, informuję, iż:
1. Administrator
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół w Przesmykach, ul. Narutowicza 18, 08-109 Przesmyki, adres e-mail: gim_Przesmyki@interia.pl, nr tel. 25 641 21 23.
2. Inspektor Ochrony Danych
Kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz realizacji przysługujących Pani/Panu praw związanych z ich przetwarzaniem możliwy jest pod adresem e-mail: iod@data-partners.pl.
3. Cel i podstawa prawna przetwarzania
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przez Administratora obowiązków związanych z Pani/Pana zatrudnieniem na podstawie w szczególności Ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela, Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej, Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej w zw. z art. 6 ust 1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO. W innych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
4. Odbiorcy danych osobowych
Dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą zostać ujawnione podmiotom, które przetwarzają dane osobowe na podstawie zawartych umów powierzenia.
5. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. 3 celów,a po tym czasie przez okres wskazany w przepisach szczególnych, w tym o archiwizacji. Jeżeli podstawą przetwarzania jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych, dane osobowe będą przetwarzane do momentu jej wycofania lub przez okres niezbędny do realizacji celu, w jakim zgoda została udzielona.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7. Informacje o możliwości wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych
W przypadku, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody przysługuje Pani/Pana prawo
do wycofania tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody możliwe jest poprzez przesłanie przez Panią/Pana oświadczenia o wycofaniu zgody na adres email: gim_Przesmyki@interia.pl lub poprzez złożenie ww. oświadczenia w siedzibie Jednostki.
8. Informacje o wymogu podania danych osobowych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji zadań i obowiązków nałożonych na Administratora. Podanie danych osobowych niewynikających z przepisów prawa jest dobrowolne i odbywa się wyłącznie na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody, której nieudzielenie skutkować będzie brakiem możliwości realizacji celu, w jakim ta zgoda miała zostać udzielona.